WebTicket

WebTicket

Nápověda

návštěvník není přihlášen
Informace

Pokud jste nenalezli odpověď na svou otázku, můžete se zeptat administrátora serveru.

Odpovědi na často kladené otázky budou do nápovědy zařazeny.

Něco je špatně

Neděje se to co očekáváte, nefunguje něco? Zde naleznete informace jak řešit nejčastější problémy.

Nedaří se mi zaplatit platební kartou

Pokud zadáváte při platbě kartou správné údaje a přesto se platba nepodaří, může být problém s Vaší platební kartou. Častým problémem je zákaz použití karty pro platby po internetu. Některé banky takovéto transakce nepovolují a u některých je nutné si transakce po internetu předem povolit (informujte se u vydavatele karty - své banky).

Nezobrazuje se hlediště

Pokud používáte internet explorer verze 8, potřebujete pro prohlížení flash plugin.

V případě, že se hlediště zobrazuje nekorektně a nejdou vybírat volná místa, dejte nám prosím vědět (poprosíme i o informaci, jaký prohlížeč používáte).

Výběr sedadel se mi neuloží

Zkontrolujte, zda máte povolené cookies (alespoň pro náš server).

Zobrazuje se mi 'Chyba při synchronizaci'

K této chybě dochází, pokud náš server nemůže kontaktovat vstupenkový systém partnerské organizace (např. když potřebuje aktualizovat informace o volných sedadlech).

Nejspíše se jedná o dočasný problém s připojením k internetu - zkuste svou akci za chvíli zopakovat. Pokud by problém přetrvával delší dobu, pošlete nám prosím email.

Stránky se zobrazují nekorektně / nefungují některé odkazy

Snažíme se o co nejvyšší čistotu stránek a dodržujeme současné standardy.

Stránky testujeme v moderních prohlížečích (Firefox, Chrome, Opera) i v novějších prohlížečích z dílen Microsoftu. Pokud používáte moderní prohlížeč dodržující současné standardy, měly by Vám stránky fungovat. Používáte-li staré verze prohlížečů (zejména IE verze nižší než 6), mohou se na stránkách projevit problémy.

Zaplatil jsem, ale stále mi chodí připomínky a nemám vstupenky

Příchod platby nemůžeme nijak ovlivnit, platby jsou kontrolovány každý den.

Pokud zadáte v bance u příkazu datum splatnosti, znamená to, že v uvedený den by měly peníze odejít z Vašeho účtu. Jelikož mají banky ze zákona na převod až 2 pracovní dny, počítejte s až 3 denním zdržením (lhůty pro zaplacení jsou voleny tak, aby byl na zaslání peněz dostatek času).

Pokud se blíží datum, kdy měly být peníze na našem účtu, raději nás informujte emailem.

Zaplatil jsem, ale nepřišel mi žádný email

Zasílané emaily jsou pouze informativního charakteru, všechny potřebné informace, včetně stavu zakázky a možnosti tisku zaplacených vstupenek, naleznete po přihlášení v sekci zakázky.

Pokud Vám nepřišel žádný email, může být problém s chybně uvedenou emailovou adresou (zkontrolovat nebo změnit adresu si můžete po přihlášení).

Pokud Vám nepřišly pouze některé emaily, může to být způsobeno nastavením filtrů nevyžádané pošty (antispam).

Nezobrazí se vstupenky

Pro tisk vstupenek potřebujete program, který umí zobrazit PDF (např. Adobe Acrobat Reader).

Jestliže Vám nejde zobrazit vstupenka v prohlížeči, zkuste ji otevřít přímo z lokálního disku.

Vstupenku si můžete uložit na lokální disk počítače tak, že se přihlásíte do WebTicketu a u své zakázky kliknete pravým tlačítkem na 'VYTISKNOUT VSTUPENKU' a vyberete 'uložit cíl jako' (případně adekvátní volbu).

Copyright © 2005–2017 ComNet, s.r.o.